استعمال از پردازنده مشتری یک کدام از دست اندرکاران مهم توفیق در پیشرفت نرم افزار های گوشی میباشد. بهره‌برداری بهتر از مشتری خیر صرفا نرخ رخنه‌ مخاطب را کاهش میدهد بلکه قادر است به تشویق معیارهای توفیق درازمدت مانند محافظت مخاطب و بها ماندگاری مخاطب نیز یاری دهد.

برای ارتقاء ماندگاری استفاده کننده، نرم افزار های تلفن همراه می بایست یک تجربیات کاربری یک پارچه را ارائه دهند که مشمول طراحی اپلیکیشن در مشهد اجزای پیاده سازی، لذت مشتری و بها متعددی میباشد.

1- مسیر همواری برای استفاده کننده بسازید

User onboarding بایستی تا حد ممکن سهل و آسان و بصری باشد. وقتی که خصوصیت های اصلی، صفحه های ورود به سیستم و ناوبری کلی بسیار بغرنج باشد، نرخ شکاف استفاده کننده ارتقا مییابد. به این ترتیب، شما بایستی مسیر همواری را برای مخاطب ساخت فرمائید.

User onboarding چیست؟

User onboarding به معنای تسهیل همت مخاطب است. در واقع طریق به کار گیری از یک متاع یا این که سرویس را قدم به قدم به استفاده کننده فراگیری دهیم تا عملکردش را ارتقاء دهیم و در آتی مشکلی برای به کار گیری از سرویس ها گوناگون نداشته باشد.

با به کار گیری از User onboarding، به دست کم رساندن توشه شناختی استفاده کننده ضروری میباشد. توشه شناختی به معیار نیروی مغزی مایحتاج برای به کارگیری از نرم افزار گوشی اشاره دارااست. مغز آدم دارنده اقتدار پردازش محدودی میباشد، و زمانی که یک نرم‌افزار داده ها متعددی را هم‌زمان آماده می نماید، میتواند استفاده کننده را وادار به کنارگذاشتن شغل نماید. بعضی وقتها، این به معنای برگه ورود به سیستم یا این که ورود به سیستم میباشد. این آیتم در رسانه های اجتماعی و اپ های سرگرمی دوستداشتنی میباشد.

نظافت کردن رابط پردازشی نرم افزار گوشی شما یک کدام از طرز های مفید برای کاهش توشه شناختی یک جنس میباشد. هر دکمه، تصویر و نشان مازاد برگه و مخاطب متاع را غامض خیس می نماید. ضروری میباشد که هر چیزی را که برای توالی پردازنده نرم افزار تلفن همراه ضروری وجود ندارد حذف فرمایید. شایسته ترین فعالیت این میباشد که محتوا و موادسازنده رابط را به دستکم برسانید و صرفا آنچه را که می بایست برای استارت فورا به کار گیری از فرآورده در مشت استفاده کننده قرار دهد، ارائه دهید. مدام یک پیاده سازی معمولی و بصری را گزینش نمائید.

اشکال مختلفی از سکانس های پردازشی برای گزینش وجود داراست و تصمیم گیری در امر یک تجارب بورد مطلوب بستگی به کاربرد نرم افزار و تازه یا این که آشنا بودن معنا نرم افزار داراست.

Benefits-oriented onboarding: این رویه، قیمت اپ را منتقل می نماید. نرم‌افزار چه کاری اجرا می‌دهد؟ اپلیکیشن چه ارزشی برای مخاطب مهیا می نماید؟

Function-oriented onboarding: درین شیوه، شما مزایا را آرم نمی دهید، ولی خصوصیت های اساسی را نماد می دهید. این هنگامی میباشد که شما ویژگیهای خاصی را پر رنگ می‌کنید که عملکردهای مخاطب را آرم می‌دهد، شیوه استعمال از کوشش و مجال استعمال از آن را علامت میدهد. خصوصیت های متعددی اضافه نکنید در غیر این شکل برای مخاطب بسیار غامض به لحاظ میرسد. حداکثر سه یا این که چهار خصوصیت را در آن بگنجانید.

Progressive onboarding: پردازش آنلاین اپ های گوشی توسعه یافته بر یادگرفتن یوزرها از روش تعاملات هدایت گردیده متمرکز میباشد. یوزرها معمولاً میخواهند با اعتنا به وضعیت خویش، یک نرم افزار تلفن همراه را کشف نمایند. این پروسه پردازش تعاملی میباشد و آیین نامه هایی را در دست مخاطب قرار می‌دهد چون در واقع از نرم‌افزار به کار گیری می نمایند. در‌صورتی‌که نرم افزار شما دارنده یک گردش فعالیت بغرنج، یکسری قسمت، ویژگیهای مخفی و / یا این که تعاملات حرکتی میباشد، به کارگیری از پردازش توسعه یافته یک نحوه بهتر میباشد.
 

اپلیکیشن های Native چیست؟

چگونه یک پروپزال برای طراحی اپلیکیشن خود داشته باشم ؟

سی شارپ (C#) برای طراحی اپلیکیشن

بهترین متد ساخت اپلیکیشن

طراحی اختصاصی اپلیکشن

درامد داشتن از طریق اپلیکیشن موبایل

مراحل ساخت اپلیکیشن

میباشد ,مخاطب ,افزار ,onboarding ,استفاده ,گیری ,استفاده کننده ,user onboarding ,تلفن همراه ,برای مخاطب ,توشه شناختی
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ